DiscoVR 2.0 – warszawskie centrum wirtualnej rzeczywistości zmienia się nie do poznania

 

Ambitny VR-owy projekt DISCOVR, stworzony przez Bogumiła Jankiewicza, wkracza w nową fazę rozwoju. Po ponad rocznych pracach, lokal
zlokalizowany na warszawskim Mokotowie zyskał zupełnie nowy wygląd, co zbiegło się z z premierą prototypu autorskiej bieżni wielokierunkowej VR GAMENASTIX. W lokalu na Garażowej pojawiło się również szereg nowatorskich rozrywek – od strefy symulatorów po pierwszą w Polsce arenę do walk robotów.


VR-owa rewolucja, która przetoczyła się przez świat w ciągu kilku ostatnich lat nie zwalnia, a na pewno nie w Polsce. Wśród powstających w całym kraju salonów wirtualnej rzeczywistości wyróżnia się DISCOVR, czyli największe tego typu centrum nad Wisłą. Lokal otwarty ponad dwa lata temu, nie tylko gości tysiące klientów każdego miesiąca, ale przede wszystkim poddawany jest ciągłym modyfikacjom aby zapewnić fanom VR-u coraz to nowe doświadczenia.


W fazie prototypu znajduje się flagowy produkt spółki, czyli pierwsza europejska wielokierunkowa bieżnia przeznaczona do wykorzystania w VR-ze. Bieżnia docelowo w wersja oznaczonej numer 2.0 do sprzedaży ma trafić w 2019 roku, ale już dziś wersję 1.8 można przetestować na miejscu w DISCOVR. Jednocześnie zespół pracuje nad autorskimi grami, szczególnie nadzieję wiążąc z VR-ową bijatyką Dust2Dust.


„Bieżna GAMENASTIX to nasze VR-owe oczko w głowie. Dzięki nowemu prototypowi nie tylko możemy się przemieszczać po wirtualnych lokacjach, ale też skakać, schylać się, zaglądać za osłony. To zupełnie inny, wyższy poziom immersji, a co najważniejsze już dziś można sprawdzić jak to działa w naszym lokalu” – komentuje Bogumił Jankiewicz, CEO DISCOVR.


To jednak nie wszystko, w salonie pojawi się odnowiona strefa symulatorów. Już dziś w lokalu działają symulatory samolotu, rollercoastera i klasycznych samochodów. Dzięki nowym sprzętom w DISCOVR można się poczuć sportowe emocje w roli m.in. narciarza czy snowboardzisty. W lokalu trwają również pracę nad uruchomieniem pierwszej w Polsce areny do walk robotów. W tej chwili niemal gotowa jest już pierwsza robotów, które niedługo będą mogły stanąć w szranki. Ekipa z Garażowej prowadzi także rozmowy z wydziałami robotyki z uczelni z całej Polski, które docelowo przełożyć mają się na
organizacje ogólnopolskich zawodów.

 

O DISCOVR
Założona przez Bogumiła Jankiewicza, jednego z twórców sieci Bobby Burger, spółka Disco WTMH, nie tylko największe w Polsce centrum wirtualnej rzeczywistości działające pod nazwą DiscoVR, ale również zespół GAMENASTIX produkujący autorski hardware oraz studio developerskie.